Şeful de marketing al Renault: Doar în România vindem Dacia cu sistem de climatizare automată, nu şi în Vest

Autor: Bogdan Alecu 22.11.2016
Sylvain Coursimault, global chief marketing manager în cadrul Renault, responsabil de a creşte performanţa şi profitabilitatea gamei „global access”, spune că pe piaţa locală Dacia începe a fi percepută drept o marcă de imagine, iar clienţii vor să cumpere maşini tot mai bine echipate.
 
„Doar în România vindem Dacia cu sistem de climatizare automată, nu şi în Vest. Dacia trebuie să acopere nevoile de bază ale pieţei. Desigur, ne vom mişca cu trendul pieţei, dar nu trebuie să fim în vârful trendului. Dar pentru că în România Dacia are o cotă de piaţă de 30%, iar clienţii cumpără maşinile inclusiv pentru imagine şi sunt dispuşi să cheltuiască mai mult, noi oferim acum mai multe echipamente”, a spus Sylvain Coursimault.
 
Dacia va lansa noile modele Sandero şi Logan facelift pe piaţa locală, pentru care constructorul va menţine versiunea de top Prestige, care include climatizare automată, opţiune care nu este disponibilă sub brandul autohton pe nicio altă piaţă.