Vânzările de Black Friday ale retailerului telecom EuroGsm au crescut cu 45%

Autor: Adrian Seceleanu 25.11.2016

EuroGsm, unul dintre cei mai mari retaileri de telecom de pe piaţa locală, a înregistrat vânzări mai mari cu 45% faţă de campania organizată anul trecut, conform datelor comunicate de magazinul deţinut de antreprenorii Zsolt şi Silvia Fodor din Cluj-Napoca. „Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, compania a înregistrat o creştere a vânzărilor la gadgeturi şi accesorii de 45% (în valoare) şi de 30% (în volume). Cele mai vândute produse au fost din categoria smartphone-uri (Samsung Galaxy J5 - cel mai vândut telefon, dar şi accesorii şi gadgeturi pentru casă (Google Chromecast). În total s-au înregistrat peste 6.000 de comenzi la produsele aflate la reduceri speciale, iar valoarea medie a comenzilor a fost de aproximativ 400 de lei”, conform datelor companiei.