Taiwanezii de la Mio intră pe piaţa dispozitivelor smarthome şi ţintesc o cotă de 25%

Autor: Ioana Nita 25.11.2016
Mio Technology, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de info­tainment şi navigaţie auto din lume, a lansat în premieră mondială în Ro­mânia soluţiile pentru case inteligente MioSmart, ţinta companiei taiwaneze fiind de a ajunge la o cotă de piaţă de 25% pe plan local în decurs de un an.

„Abia începem să lansăm pe piaţă soluţiile smarthome, România fiind prima ţară din lume în care am introdus dispozitivele MioSmart. Urmează ca treptat să lansăm produsele şi pe celelalte pieţe din Europa, Ungaria fiind următoarea ţară”, a declarat Mariusz Manowski, şeful operaţiunilor pentru Europa Centrală şi de Est în cadrul MiTAC Europa - subsidiara grupului taiwanez MiTAC Interna­tional Corp care operează brandul Mio, cunoscut în principal pentru sistemele de navigaţie pentru autovehicule.

Piaţa de dispozitive smarthome, care le permit utilizatorilor să îşi auto­mati­zeze şi securizeze totodată o serie de procese din casă prin inter­me­diul unor senzori conectaţi la internet - închi­derea sau deschiderea uşilor sau a fe­restrelor, alerte pentru scurgeri de apă sau gaze etc. - este abia la început, în con­diţiile în care retailerii şi com­pa­niile tele­com au introdus astfel de so­luţii pe plan local în ultimii doi ani.  Prin­cipalii ju­cători prezenţi pe acest seg­ment pe plan local sunt produ­că­torul taiwanez D-Link, compania chienză TP-Link şi polonezii de la Fibaro.