Producătorii brandului „Telemea de Ibăneşti“ vor să facă o fabrică de 5 mil. euro din fonduri europene: „Când ieşi la export, nu ştiu cum să te elimine, numai noi îi primim cu braţele deschise pe toţi.“

Autor: Roana Rotaru 30.11.2016

Înregistrarea brandului „Telemea de Ibăneşti“ ca produs tradiţional românesc re­cunoscut la nivelul UE, un demers fina­lizat în luna martie a acestui an, le va aduce fraţilor Todoran, proprietarii com­pa­niei Mirdatod, vânzări mai mari cu 20%, potrivit  lui Mircea Todoran, unul dintre cei doi ac­ţionari ai companiei.

„Au trecut doar câteva luni de când am înregistrat telemeaua de Ibăneşti ca produs cu «Denumire de Origine Protejată», iar acest lucru ne-a ajutat să ne facem mai cunoscut brandul. E mai bine, vânzările sunt mai bune. Anul acesta mizăm pe o creştere a cifrei de afaceri undeva la 20% faţă de anul tre­cut“, a declarat pentru ZF Mircea  Todoran.

Compania Mirdatod a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de circa 30 mil. lei (6,6 mil. euro), potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor, ceea ce înseamnă că fraţii Todoran se bazează pe vânzări totale de aproape 8 mil. euro anul acesta, potrivit calculelor ZF.