Unilever şi-a crescut profitul cu 50% în primul semestru, dar afacerile pierd din avânt

Autor: Mădălina Dediu Panaete 02.12.2016

Unilever continuă să-şi îmbunătăţească profitabilitatea după ce în 2014 a revenit pe un trend pozitiv în condiţiile în care din 2009 jucătorul a consemnat numai pierderi.



Unilever South Central Europe, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de bunuri de larg consum,  a înregistrat în primul semestru o cifră de afaceri de 420 de milioane de lei (94 mil. euro), în creştere cu 1,5% faţă de perioada similară a anului trecut. Astfel, evoluţia businessului importatorului Rexona şi Algida pierde din avânt în condiţiile în care anul trecut cifra de afaceri a companiei a crescut cu 4,5% faţă de anul 2014.

Cu toate acestea, compania stă mai bine la câştiguri, astfel că profitul net al companiei s-a situat la 3,7 milioane de lei (838.000 de euro), în creştere cu aproape 50% faţă de prima jumătate a anului trecut.

Astfel, Unilever continuă să-şi îmbu­nătăţească profitabilitatea după ce în 2014 a revenit pe un trend pozitiv în condiţiile în care din 2009 jucătorul a consemnat numai pierderi. Anul trecut, compania a realizat un profit net de 22,7 milioane de lei la o cifră de afaceri de 865 milioane de lei.