Românii de la First Content Studio, singura agenţie din Europa de Est câştigătoare la Digiday Europe Awards, alături de Financial Times, Ubisoft sau The Economist

Autor: Ştefan Stan 05.12.2016

First Content Studio, una dintre primele agenţii care oferă servicii specializate de content marketing din România, a câştigat Digiday Awards Europe pentru Best Branded Content Series cu proiectul dezvoltat alături de brandul Bergenbier, „Eu Sunt 12”.

Platforma de comunicare EU SUNT 12, premiată anul acesta la IAB Mixx Awards pentru cel mai bun proiect de content marketing din România, a fost recunoscută de Digiday ca fiind cel mai de succes proiect european de long-term branded content.

Pe lista de nominalizări la această categorie au mai fost unele dintre cele mai vizibile proiecte de publishing: Omni şi unul dintre marii publisher ai planetei, Condé Nast. Ediţia din acest an a reunit pe lista de nominalizări proiecte ale unora dintre cele mai mari branduri internaţionale, printre care The Economist, Youtube, Ubisoft, Sky News, Viacom, Financial Times, Yamaha, Quartz sau Discovery.

“Toată ţara a văzut că suporterii României au fost mai presus de prestaţia noastră de la Euro. Acest premiu este pentru ei, care merită mult mult mult”, a reacţionat atacantul României, Claudiu Keseru, un alt endorser EU SUNT 12.

Competiţia europeană Digiday Awards, aflată la prima ediţie anul acesta, a premiat publisher-ii, advertiser-ii şi platformele tehnologice care aduc inovaţii în piaţa de profil din Europa. Gala de decernare a premiilor a avut loc la Londra, pe 1 decembrie. Lista de câştigători conţine nume importante, precum The Economist, Youtube sau Financial Times, care a primit titlul de PUBLISHER OF THE YEAR.   

“Milioane de suporteri din România s-au regăsit în EU SUNT 12, e vocea lor, a fanilor de fotbal din toată ţara. Echipa naţională a fost anul acesta la Euro, dar iată că suporterii au câştigat Europeanul prin acest premiu”, crede Gabi Balint, unul dintre endorserii proiectului EU SUNT 12.

First Content Studio este un start-up de comunicare ce construieşte şi răspândeşte mesajele brandurilor prin conţinut personalizat pentru brand şi publicuri. Serviciile agenţiei cuprind: branded content strategy, social strategy, brand activations, experiential marketing, content amplification, influencer marketing, video production studio, event management si measurement & analytics. Printre clienţii agenţiei se numară Bergenbier, Petrom sau Danone.