Adrian Stanciu, Smartree: Tinerii sunt mai detaşaţi de compania pentru care lucrează, ceea ce e bine pentru ei, dar rău pentru business

Autor: Mihaela Pascari 06.12.2016
Tinerii din generaţia digitală au un grad mai scăzut de loialitate faţă de or­ganizaţia în care lucrează comparativ cu generaţiile ante­ri­oare. De aceea, com­pa­niile sunt nevoite să se adap­teze acestui tip de com­portament şi să-şi modifice in­clusiv metodele de recrutare pentru ca acestea să fie mai efi­ciente, a spus Adrian Stanciu, CEO al companiei Smartree, care oferă servicii de sala­ri­zare, închi­riere de forţă de muncă tem­po­rară, ad­minis­trare de personal şi recrutare.
 
„Tinerii sunt mai detaşaţi de com­pa­nia pentru care lucrează şi pun un accent mai mare pe propria persoană. Acesta este un lucru bun pentru ei, dar rău pentru companie“, a spus Adrian Stanciu.
 
În opinia sa, tinerii din generaţia Millennials îşi schimbă cu uşurinţă locul de muncă, iar jobul în sine pentru ei re­pre­zintă doar un instrument pentru a câştiga resurse necesare traiului. Prin urmare, angajatorii trebuie să abordeze me­tode de recrutare directe şi perso­na­li­zate pentru a identifica tineri cu po­ten­ţial.