Lanţul de florării Magnolia: vânzările online se apropie de 1,5 mil. euro anul acesta. Plus 60% în primele 11 luni

Autor: Ioana Nita 12.12.2016

Lanţul de florării Magnolia, înfiinţat în urmă cu aproape 10 ani şi prezent în mediul online din 2001, estimează vânzări de 500.000 de euro în luna decembrie, urmând să ajungă astfel la afaceri de circa 4,7 milioane de euro la finalul anului, peste ţinta propusă iniţial de 4,5 milioane de euro.

Creşterea vine în principal din mediul online, vânzările realizate prin intermediul platformei magnolia.ro înregistrând în primele 11 luni ale anului un avans de circa 60%.

În 2015, vânzările online s-au ridicat la aproape un milion de euro, plus 50% faţă de anul precedent.

Magnolia a raportat vânzări mai mari şi pe segmentul offline în perioada ianuarie-noiembrie 2016, însă rata de creştere a fost mai mică, vânzările realizate în florăriile tradiţionale majorându-se cu 20% faţă de anul trecut.