Businessul Metro Cash & Carry a revenit pe plus chiar şi cu un magazin mai puţin

Autor: Cristina Roşca 15.12.2016

Afacerile Metro Cash & Carry au crescut cu 2,7% în anul financiar 2015-2016, ajungând la 911 milioane de euro, potrivit raportului financiar al companiei.

Businessul lanţului de comerţ a revenit astfel peste pragul de 900 mil. euro după o pauză de un an de zile. Avansul busi­nessului vine în contextul în care reţeaua a închis un magazin în România la începutul acestui an, ajungând la un total de 30 de unităţi. Retailerul a renunţat la un magazin clasic, pe format mare, la Brăila, din cauza rezultatelor slabe. Nemţii au local două formate de magazine, junior (clasic) şi Punct. Acestea din urmă măsoară 2.000 - 3.000 mp şi au astfel o ofertă adaptată. Magazinele junior au suprafeţe de 3-4 ori mai mari.

Dintre cele 30 de unităţi ale reţelei în România, cinci sunt Punct şi 25 sunt pe formatul clasic.

Businessul comerciantului german a revenit pe plus în po­fida închiderii unei unităţi în contextul în care consumul creşte.