Teilor a investit peste 250.000 de euro într-un magazin fanion, în Băneasa Shopping City

Autor: Ioana Matei 19.12.2016

Retailerul autohton de bijuterii Teilor a investit peste 250.000 de euro într-un magazin fanion al mărcii, Teilor Exclusive situat în centrul comercial Băneasa Shopping City. Deschis în luna octombrie, acesta se întinde pe o suprafaţă de 56 de metri pătraţi, iar pentru primul an de funcţionare vân­zările previzionate de companie ajung la patru milioane de lei.

Horaţiu Vasilescu, directorul ge­neral al Teilor, povesteşte cum doar expozitoarele din magazin - ma­terialele pe care sunt am­pla­sate bijuteriile - au costat 30.000 de euro, iar faţada din sticlă cu elemente de metal a costat mai mult de 65.000 de euro. „Ne-am dorit să aducem experienţa unui ma­gazin de lux din afara României în ţara noastră fiindcă vrem să atragem şi acei clienţi care sunt dispuşi să cheltuiască sume mai mari, consi­derabile, în afara ţării“, spune Horaţiu Vasilescu. Acesta reprezintă şi un standard pentru magazinele care urmează a fi lansate de companie la nivel internaţional, după finalizarea extinderii în ţară.

Anul trecut, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei şi un profit net de 0,8 milioane de lei.