Ce reclame s-au văzut în prime-time înainte de Crăciun: maşini, articole de fashion, detergenţi şi ciocolata Kinder. Medicamentele sunt din nou pe primul loc

Autor: Bianca Dorobanţu 23.12.2016

Reclamele la autoturisme, retai­lerii online de modă şi parfumurile au împărţit luni seara prime-time-ul celor mai ur­mărite trei pos­turi TV din Ro­mânia cu recla­mele la produ­sele care îşi adjudecă de obicei primele locuri în topul celor mai difuzate spoturi.

Dintr-un total de 113 reclame di­fuzate între orele 20.00 şi 21.00, 33 au fost la industria farma şi retail farma, urmate de industria alimentară şi a băuturilor (27), de jucătorii din telecom (13) şi re­tai­lerii electro-IT (10), conform datelor furnizate de Mediafax Moni­torizare.

Deşi apropierea sărbătorilor de iarnă a crescut în ultimele săptămâni ponderea reclamelor la alimente, lăsând medicamentele pe locul doi în clasament, săptămâna aceasta industria farma a fost din nou cea mai vizbilă în prime-time, cu apariţii noi precum brandul italian de cosmetice pe bază de plante L’Erbolario, comercializat în farmaciile Sensiblu.

În prime-time-ul de luni seara au fost prezenţi producătorul auto sud-co­reean Kia, cu modelul Kia cee’d PE, japonezii de la Nissan, cu Nissan Qashqai, dar şi cehii de la Skoda.