Proprietarul Zara aduce încă un brand şi merge cu el în Băneasa Shopping City

Autor: Cristina Roşca 26.12.2016
Uterque, un brand premium specializat în vânzarea de accesorii, este cel de-al optulea nume pe care grupul îl va aduce în România în mediul offline. Inditex este liderul comerţului de modă local cu afaceri cumulate de 1 mld. lei.


Grupul spaniol Inditex, un gigant cu afaceri anuale de circa 21 mld. euro, a adus brandul iniţial în online în acest an pentru a testa piaţa, iar acum se află în discuţii avansate cu Băneasa Shopping City pentru a merge şi în offline, potrivit surselor ZF.

Uterque, care se adresează clienţilor cu venituri peste medie, va merge în Băneasa Shopping City, unul dintre cele mai pu­ternice malluri de pe piaţa locală. Centrul comercial este amplasat în zona de nord a Bucureştiului, unde locuiesc persoanele cu ve­nituri peste medie, care sunt de fapt clienţii unui brand ca Uter­que. Pe acelaşi segment mallul a mai atras deja mai multe nume, printre care şi COS (parte a unui alt gigant, H & M), Armani Jeans sau Michael Kors. De altfel, în Băneasa Shopping City spaniolii de la Inditex sunt prezenţi cu toate celelalte şapte branduri, respectiv Zara, Zara Home, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho şi Massimo Dutti.

Uterque este singurul brand oficial din portofoliul gigantului care nu era prezent în România cu un magazin offline. România este o piaţă unde spaniolii au venit în 2004 în franciză, iar trei ani mai târziu au intrat direct. Inditex deţine pe piaţa locală circa 120 de magazine fizice şi opt online. Inditex mai deţine la nivel global şi brandul „low cost” Lefties, însă acesta este operat separat şi nu figurează pe site-ul companiei. El nu este prezent deloc în România.