Importatorul Ballantine’s: Este cel mai competitiv sfârşit de an de după criză. Toată lumea investeşte în promovare şi promoţii

Autor: Mădălina Dediu Panaete 30.12.2016

Tudor Furir, managerul român care conduce de peste zece ani afacerile Pernod Ricard România, companie care are în portofoliu branduri precum Ballantine’s (whisky) şi Absolut (vodcă), crede că luna decembrie din acest an va fi mai bună decât aceeaşi lună de anul trecut.

„Este cel mai competitiv sfârşit de an de după criză. Toată lumea investeşte în promovare, promoţii, etc. Tradiţional, whisky-ul este numărul unu în vânzări şi sunt sigur că acest trend va fi vizibil şi anul acesta”, a spus managerul, care conduce o companie cu afaceri estimate pentru acest an de peste 30 de milioane de euro. Compania a pregătit pachete cadou, preţuri speciale pentru această perioadă, dar şi ediţii limitate pentru branduri precum Absolut şi Ballantine’s.

„Aceste pachete sunt extrem de importante deoarece whisky-ul este perceput ca un cadou ideal pentru sărbători”, a completat managerul.