Fashion Days: ce se află în spatele celui mai mare retailer online de modă din România

Autor: Ioana Nita 31.12.2016

O echipă de aproape 70 de persoane realizează pentru Fashion Days, cel mai mare retailer online de fashion de pe plan local, producţia pentru tot ceea ce înseamnă imaginea magazinului online – de la pozele produselor, descrierea produsele şi restul conţinutului de pe site, la bannerele cam­paniilor şi la introducerea codurilor de produs în sistem.

„Pozele sunt cele care vând“ , a pre­ci­zat Anca Giupana, campaign pro­duc­tion manager în cadrul Fashion Days, adău­gând că aceasta este una din moda­lită­ţile prin care online-ul încearcă să su­plinească lipsa atingerii produsului.

Practic, echipa de producţie este cea care susţine busi­nes­sul, procesul de pro­ducţie fiind unul dintre cele mai im­portante pentru un ma­ga­zin online, în condiţiile în care pen­tru un jucător din co­mer­ţul electronic conţinutul şi imaginea site-ului sunt esen­ţiale pentru generarea de vânzări, alături de partea tehnologică.

Fashion Days are peste 500.000 de produse în portofoliu, re­tailerul operând şi pe pieţele din Ungaria şi Bulgaria. În total, afacerile grupului s-au ridicat anul trecut la 221,3 mil. lei (49,8 mil. euro), din care circa 60% au fost generate de vânzările de pe plan local.