O companie plăteşte până la 1.000 de euro pe an pentru trainingul unui manager de vânzări

Autor: Adelina Mihai 10.01.2017
O multinaţională din România aflată în top 300 companii după cifra de afaceri investeşte, în medie, între 200 şi 500 de euro pe an în trainingul angajaţilor din zona ope­raţională de vânzări, iar pentru managementul de vânzări costurile variază între 500 şi 1.000 de euro pe an, spune Mădălina Vechiu, managing director al firmei de training în domeniul vânzărilor SalesTrust.
 
„Din experienţa noastră, între 10 şi 20% dintre angajaţii din toate industriile din România sunt foarte bine pregătiţi în vânzări şi în cea mai mare parte s-au ridicat prin forţe proprii. În alte ţări, procentul acesta este mult mai mare – ajunge şi la 50%- şi sperăm că acesta este viitorul şi pentru România”, a spus Mădălina Vechiu.
 
Ea a mai precizat că în alte ţări se pune foarte mult accentul pe un proces de recrutare riguros pentru a atrage oameni talentaţi, iar apoi pe loializarea acestora, mai ales prin investiţia în educaţie şi rezultatele implicite pe care le obţin.