Gradul de îndatorare în comerţul cu zahăr şi ciocolată trece de 100%

Autor: Cristina Rosca 10.01.2017
Industria laptelui stă cel mai bine.
 
Gradul de îndatorare al companiilor din industria bunurilor de larg consum (FMCG) cu viteză mare de circulaţie diferă în funcţie de segmentul de piaţă, pe primele locuri afându-se jucătorii din comerţul de zahăr, ciocolată şi alte produse zaharoase şi cei din industria de băuturi, arată o analiză a companiei de consultanţă Coface.
 
La polul opus se află jucătorii din comerţul cu ridicata cu cafea, ceai, cacao şi condimente şi ce din sectorul lactatelor, ouălor şi uleiurilor, cu un grad de îndatoare de circa 70%.
 
Gradul de îndatorare al distribuitorilor de zahăr şi dulciuri depăşea în 2015 pragul de 100% (103%) după ce în 2014 reuşise să scadă sub acest nivel. Distribuitorii de băuturi au un grad de îndatorare de 97%, în urcare faţă de 2014.