SAP: Digitalizarea este o revoluţie, nu o transformare. Jona­than Becher, di­rec­torul de strategie digitală: Cel mai important este să schimbi mentalitatea din interiorul organizaţiei pentru a putea fi mai flexibil.

Autor: Ioana Nita 11.01.2017

Companiile trebuie să privească digi­talizarea ca pe o revoluţie, nu ca pe o transformare, în condiţiile în care rit­mul de dezvoltare al noilor tehnologii este tot mai alert, organizaţiile avand ne­voie de flexibilitate pentru a rămane în business, con­sideră Jona­than Be­cher, di­rec­torul de strategie digitală din ca­drul companiei germane SAP, unul dintre cei mai mari producători de soluţii software de business din lume.

"Nu vă mai gandiţi la o transfor­mare digitală, ci la o revoluţie. O trans­for­mare se realizează într-un mod struc­turat şi organizat şi este un lucru planificat - ştii ce se va întampla. În lumea digitală însă lucrurile nu se întamplă într-un mod organizat - nu există întotdeauna un plan. Pentru că este de fapt o revoluţie, lucrurile nu se întamplă într-un moment ales, ci atunci cand te aştepţi mai puţin. Nu trebuie să plănuieşti, ci să începi să te schimbi."

Companiile trebuie să pornească de la schimbarea mentalităţii organi­za­ţiei astfel încat să fie flexibile şi să se adap­teze rapid şi cu uşurinţă transfor­mărilor din industria în care activează.