După ospăţul de sărbători, românii văd în prime-time reclame la brânzeturi, borş, pui şi legume congelate
Autor:
Bianca Dorobanţu
13.01.2017
Cele mai frecvente reclame difuzate luni seara pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România au fost la medicamente, alimente şi băuturi, bunuri de larg consum nealimentare şi retaileri online. Dintr-un total de 67 de spoturi publicitare, 58 au fost numai la produse din aceste categorii, conform datelor furnizate de Mediafax Monitorizare.
Chiar dacă după Anul Nou prime-time-ul este mai aerisit, numărul reclamelor începe să crească uşor, luni seară fiind difuzate 67 de reclame, faţă de săptămâna trecută, când au fost difuzate 52.
În afară de perioada de dinaintea Crăciunului, când cele mai multe reclame au fost la produsele alimentare şi la diferite promoţii, în general medicamentele eliberate fără reţetă medicală (OTC – n. red.) domină topul reclamelor.