„Partidul“ micilor benzinari: Reţeaua Rottco ajunge până la finalul lunii la 50 de staţii cu sistemul de carduri Synergy

Autor: Roxana Petrescu 19.01.2017

Primele tranzacţii comerciale prin car­durile Rottco Synergy au fost realizate săp­tămâna aceasta, sis­temul lansat de un fost exe­cutiv din Rompetrol având ca obiectiv uni­rea a cât mai multe benzinării in­de­pen­dente sub umbrela ace­luiaşi brand.

Reprezentanţii companiei spun că deja 35 de independenţi au intrat sub umbrela Synergy, alţi 15 ben­zi­nari urmând să se alăture siste­mului săp­tămâna viitoare.

„Rottco Synergy Card permite ali­men­tarea cu carburanţi de aceeaşi calitate cu a marilor reţele de distribuţie a produselor petro­liere şi accesul la servicii specifice ope­rării de flote, controlul atent al chel­tuielilor cu carburantul şi ges­tionarea costurilor aferente ex­ploa­tării flotelor de maşini şi ca­mioane“, spun reprezentanţii com­paniei.

Paul Pop, fost director în com­panii precum Lukoil sau Rom­pe­trol, a pus în 2010 bazele Rottco Con­sult, firmă specializată în co­mer­ţul cu produse petroliere, mai ales motorină. În 2015, Rottco a ajuns la o cifră de afaceri de 453 de milioane de lei (circa 100 de milioane de euro).