Creşterea consumului a dus vânzările din AFI Cotroceni la 250 mil. euro în 2016
Creşterea consumului a majorat vânzările magazinelor din AFI Cotroceni cu peste 10% în 2016, la un total de 253 mil. euro, potrivit datelor Africa Israel, compania care controlează mallul bucureştean.
Astfel, creşterea consumului, care a punctat un avans de 14% în primele nouă luni ale anului trecut pe fondul scăderii TVA, s-a văzut direct în marile centre comerciale.
„În 2016, vânzările magazinelor din AFI Cotroceni au fost cu 10% mai mari în comparaţie cu 2015. În ceea ce priveşte valoarea medie a coşului de cumpărături, pentru 2016 am înregistrat o creştere medie de 20% pentru tot anul, prin comparaţie cu anul precedent“, a declarat pentru ZF Sorin Scîntei, general manager al AFI Cotroceni.
Creşterea vine în contextul în care 2016 a fost cel mai bun an raportat la avansul consumului, dar şi pe o piaţă care s-a aglomerat prin deschiderea a două malluri noi cu o suprafaţă cumulată de 100.000 mp, primul fiind ParkLake în Titan, de 70.000 mp, şi Veranda, la Obor, de 30.000 mp.