General Motors deschide la Bucureşti un call-center cu peste 400 de angajaţi

Autor: Bogdan Alecu 23.01.2017
Gigantul american General Motors (GM), care deţine brandul european Opel, va deschide în perioada următoare la Bucureşti un birou de call-center pentru serviciul OnStar, care permite posesorilor automobilelor echipate cu acest serviciu să apeleze direct un consultant GM.

General Motors a închiriat 4.000 mp de birouri în clă­di­rea Skanska C din proiectul de birouri Green Court din zo­na Barbu Văcărescu. Spa­ţiul de bi­­rouri ar permite astfel re­cru­tarea a cel puţin 400 de angajaţi.

„Putem confirma că echi­pa noastră Global Connected Cus­to­mer Experience, care ope­rea­ză în prezent în Luton, Ma­rea Britanie, planifică un al doi­lea centru Customer En­gage­­ment Centre, în Bucu­reşti, pen­tru a spri­jini clienţii din în­trea­ga Eu­ro­pă care uti­lizează On­Star“, au declarat pen­tru ZF ofi­­cialii Ge­­neral Motors Euro­pa. OnStar permite atât ape­luri de ur­genţă, cât şi localizarea ma­şi­nii în caz de accident sau furt. Mai mult, consultantul poate ofe­ri date despre ma­şină, pro­gra­marea sistemului de navigaţie sau alte servicii. Este pentru prima dată când GM vine direct în România. În pre­zent pe plan local compania are numai o reprezentanţă pen­tru Opel, iar maşinile vândute sunt importate direct de către dealeri.