Producătorul Cosmetic Plant şi-a bugetat vânzări în creştere cu 10%, la 2,5 mil. euro

Autor: Roxana Rosu 03.02.2017
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a înregistrat anul trecut un business în creştere cu circa 17% şi mizează pe un avans de minimum 10% al cifrei de afaceri în acest an, la 2,5 mil. euro. Compania clujeană, controlată de familia de antreprenori Laszlo, a raportat astfel un business de peste 10,4 milioane de lei (2,3 milioane de euro), în creştere faţă de 2015, când a atins o cifră de afaceri de 8,9 milioane de lei (2 milioane de euro). În ceea ce priveşte volumul produselor vândute, acesta s-a situat la 1,2 milioane de unităţi. „Creşterea businessului în 2016 a fost determinată de mai mulţi factori. Printre aceştia se numără mărirea gamei sortimentale, creşterea notorietăţii brandului şi lansarea livrărilor către lanţul de super şi hipermarketuri Carrefour, în a doua jumătate a anului. De asemenea, creşterea gamei sortimentale Cosmetic Plant la majoritatea partenerilor a avut un efect benefic“, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant. Ea a subliniat că majorarea businessului a fost impulsionată şi de vânzările mari pentru produsele solare. Cosmetic Plant a incheiat anul trecut noi parteneriate externe în ţări precum Spania şi Grecia, dar a lărgit şi gama de produse către magazinele partenere din Ungaria, unde compania deţine şi o reprezentanţă. În plus, de anul trecut produsele Cosmetic Plant sunt disponibile şi pe alte două noi pieţe, Franţa şi Cipru. În ceea ce priveşte businessul companiei pentru 2017, Cosmetic Plant estimează, de asemenea, o creştere a cifrei de afaceri cu cel puţin 10 procente, la cca 2,5 milioane de euro, cât şi a numărului de produse vândute.