Creditele IFN-urilor au luat cu asalt prime-time-ul televiziunilor

Autor: Bianca Dorobanţu 03.02.2017
Topul celor mai difuzate reclame în prime-time-ul celor mai urmărite trei televiziuni locale a fost condus luni seară de alimente şi băuturi, după o perioadă în care primul loc a fost ocupat de reclame la medicamente. Cele mai vizibile industrii în prime-time au fost constant cea alimentară şi cea farmaceutică, dispu­tându-şi adesea primul loc.

Dintr-un total de 94 de reclame difuzate luni seară, în intervalul orar 20.00-21.00, 33 au fost la alimente şi băuturi, 32 la medicamentele eliberate fără prescripţie medicală (OTC-uri - n. red.), 5 la credite nebancare şi 4 la servicii din industria telecom, conform datelor furnizate de Mediafax Monitorizare.

În ce priveşte industria alimentară şi a băuturilor, la TV au fost vizibile spoturi publicitare la lactate marca Albalact şi Covalact, ambele fiind din portofoliul francezilor de la Lactalis, la promoţiile retailerilor Kaufland, Profi, Selgros sau Carrefour, dar şi la paste marca Maffei şi Antica Corte sau cafeaua Jacobs 3in1.