Angajatorii au investit în 2016 câte 115 euro pentru trainingul fiecărui angajat. "firmele şi-au propus ca angajaţii lor să dezvolte în special abilităţile de comu­ni­care, de gestionare a timpului şi de depăşire a situaţiilor stresante."

Autor: Mihaela Pascari 09.02.2017

Companiile locale au cheltuit anul trecut, în medie, 115 euro pentru trainingul unui angajat, valoarea fiind în creştere cu 5% faţă de anul anterior, potrivit fur­ni­zo­rului local de programe de instruire şi dez­voltare personală pentru angajaţi Human Performance Development ­ (HPDI).

În acelaşi timp, companiile au cheltuit câte 60 de euro, excluzând cheltuielile cu cazarea, pentru un angajat care a participat la activităţi de teambuilding.

„Prin intermediul programelor de training, firmele şi-au propus ca angajaţii lor să dezvolte în special abilităţile de comu­ni­care, de gestionare a timpului şi de depăşire a situaţiilor stresante“, a spus Petru Păcu­raru, managing partner în cadrul HPDI.