Angajatorii au investit în 2016 câte 115 euro pentru trainingul fiecărui angajat. "firmele şi-au propus ca angajaţii lor să dezvolte în special abilităţile de comunicare, de gestionare a timpului şi de depăşire a situaţiilor stresante."
Autor:
Mihaela Pascari
09.02.2017
Companiile locale au cheltuit anul trecut, în medie, 115 euro pentru trainingul unui angajat, valoarea fiind în creştere cu 5% faţă de anul anterior, potrivit furnizorului local de programe de instruire şi dezvoltare personală pentru angajaţi Human Performance Development (HPDI).
În acelaşi timp, companiile au cheltuit câte 60 de euro, excluzând cheltuielile cu cazarea, pentru un angajat care a participat la activităţi de teambuilding.
„Prin intermediul programelor de training, firmele şi-au propus ca angajaţii lor să dezvolte în special abilităţile de comunicare, de gestionare a timpului şi de depăşire a situaţiilor stresante“, a spus Petru Păcuraru, managing partner în cadrul HPDI.