McDonald’s: Facebook şi Instagram au dus la creşterea numărului de aplicaţii pentru joburile scoase la concurs

Autor: Bianca Dorobanţu 10.02.2017

McDonald’s, cel mai important jucător de pe piaţa restaurantelor fast-food, a an­gajat anul trecut 1.000 de persoane, un rol sem­­nificativ în acest rezultat având o cam­pa­nie desfăşurată atât în social media, cât şi pe TV sau outdoor, denumită Emplo­yer Branding.

Canalele Facebook şi Instagram au dus la creşterea numărului de apli­­ca­ţii pentru pos­­turile disponible la McDonald’s, a spus Da­niel Boaje, direc­torul general al Pre­mier Restau­rants România, compa­nia ca­re ope­rează franciza McDonald’s pe piaţa locală.

„Campania a început în noiembrie 2016 şi continuă în 2017 ca parte a unui de­mers continuu. Anul acesta, comu­ni­ca­rea bran­dului de angajator este o pri­ori­­tate pentru noi, iar scopul nostru prin­ci­pal, mai mult decât a măsura campania prin­tr-un număr de angajări, este de a ne face co­le­gii să se simtă mândri“, a spus Boaje.