Spoturile TV la dulapurile de la Ikea, la cremele de faţă de la Vichy şi la bere s-au strecurat printre Nutella şi Parasinus

Autor: Bianca Dorobanţu 10.02.2017

Cele mai promovate industrii în prime-time-ul celor mai ur­mărite trei televiziuni locale au fost cea farmaceutică, ali­men-­tară şi a băuturilor, cosmetică, precum şi serviciile finan­ciare.

În total, luni seara au fost difuzate 100 de reclame în in-tervalul orar 20.00-21.00 pe cele trei posturi TV, dintre care cea mai mare pondere au avut-o medicamentele eliberate fără prescripţie medicală (42), con­form datelor furnizate de Mediafax Monitorizare.

De altfel, cei mai mari investitori în publicitatea TV sunt companiile din industria farmaceutică, urmate de retail, industria telecom, industria bău­turilor alcoolice (în special be­rile) şi dulciurile, a afirmat Teddy Dumitrescu, CEO al Pu­blicis Groupe România, una dintre cele mai mari agenţii de pu­blicitate, în cadrul emisiunii ZF Live.