Planurile pentru România. Tommy Hilfiger: Vrem ca în cinci ani să ajungem la 20 de magazine

Autor: Cristina Roşca 13.02.2017

Compania are 12 magazine în cele mai mari oraşe, opt dintre ele fiind în Bucureşti, restul în Cluj, Constanţa, Iaşi şi Timişoara.



„Am intrat pe piaţa locală în aprilie 2007 când am deschis primul nostru magazin din Bu­cureşti, după un deceniu în care am o­perat franciza acestui brand în Grecia“, po­ves­teşte Georgios Betchavas, general ma­nager Sarkk S.A. compania care distri­buie Tommy Hilfiger pe piaţa din Ro­mâ­nia.

Compania care deţine franciza bran­du­lui american Tommy Hilfiger pe piaţa lo­ca­lă a fost fondată în 1998 şi acum este dis­tri­buitorul exclusiv al brandului pe pie­ţe­le din Grecia, Cipru, România, Bul­garia, Albania şi Macedonia. „Produsele Tommy Hilfiger sunt vândute în magazine mono­brand, în shop-in-shop-uri, outlet-uri, dar şi într-o reţea extinsă de magazine parte­ne­re.“

În România grupul deţine 12 magazine deschise în cele mai mari oraşe din ţară, cele mai multe (două treimi) în Capitală. Georgios Betchavas afirmă că pe piaţa locală compania operează pe lângă unităţile Tommy Hilfiger Sportswear şi alte trei magazine monobrand în Bucureşti – unul pentru copii şi două denim. Magazinul Tommy Hilfiger Kids este deschis în Băneasa Shopping City, iar unităţile Hilfiger Denim sunt amplasate în Mega Mall şi Park Lake.