Planurile pentru România. Tommy Hilfiger: Vrem ca în cinci ani să ajungem la 20 de magazine
Compania are 12 magazine în cele mai mari oraşe, opt dintre ele fiind în Bucureşti, restul în Cluj, Constanţa, Iaşi şi Timişoara.
Compania care deţine franciza brandului american Tommy Hilfiger pe piaţa locală a fost fondată în 1998 şi acum este distribuitorul exclusiv al brandului pe pieţele din Grecia, Cipru, România, Bulgaria, Albania şi Macedonia. „Produsele Tommy Hilfiger sunt vândute în magazine monobrand, în shop-in-shop-uri, outlet-uri, dar şi într-o reţea extinsă de magazine partenere.“
În România grupul deţine 12 magazine deschise în cele mai mari oraşe din ţară, cele mai multe (două treimi) în Capitală. Georgios Betchavas afirmă că pe piaţa locală compania operează pe lângă unităţile Tommy Hilfiger Sportswear şi alte trei magazine monobrand în Bucureşti – unul pentru copii şi două denim. Magazinul Tommy Hilfiger Kids este deschis în Băneasa Shopping City, iar unităţile Hilfiger Denim sunt amplasate în Mega Mall şi Park Lake.