Lanţul ANA Pan deschide primele sale cofetării din afara Capitalei: „Ne uităm la Cluj, Braşov sau Timişoara“

Autor: Mirabela Tiron 13.02.2017

ANA Pan a înregistrat vânzări în creştere cu 25% anul trecut, la 22 de milioane de lei, potrivit estimărilor ZF, şi s-a apropiat astfel de cel mai bun an din istoria companiei, 2008, când afacerile treceau de 24 mil. lei.

Lanţul de cofetării ANA Pan, dezvoltat de familia Copos la începutul anilor ’90, are în plan să deschidă trei magazine noi în acest an, unul pe Splaiul Inde­pendenţei în Capitală, un altul într-un centru comercial, iar al treilea într-un oraş din centrul sau vestul ţării.

„Într-o lună vom deschide ma­gazinul de pe Splaiul Inde­pen­denţei, un spaţiu stradal, de 80 de metri pătraţi, avem deja con­tractul semnat. Sun­tem în dis­cuţii şi cu un centru comercial din Bucureşti pen­tru deschi­de­rea unui magazin. Până la final de an vrem să avem un magazin şi în afara Bu­cureştiului, facem un studiu de piaţă, ne uităm la Cluj-Napoca, Braşov, Timi­şoara“, a spus pentru ZF Cătălin Metehău, directorul general al ANA Pan.

Lanţul operează în pre­zent 20 de magazine, din care şase sunt în supermarketurile Mega Image din Capitală.