Antreprenori locali: Brandul românesc Alevia a atins afaceri de 5 milioane de euro din producţia de suplimente alimentare
Autor:
Georgiana Mihalache
15.02.2017
Alevia, unul dintre producătorii de suplimente alimentare, a avut afaceri de 5 milioane de euro anul trecut, în creştere faţă de 2015, iar obiectivele companiei urmăresc creşterea gamelor de produse şi a numărului de angajaţi, într-o piaţă "extrem de dinamică".
"Piaţa suplimentelor alimentare este în continuă dezvoltare şi se confruntă cu diferite provocări. Acestea sunt fireşti, multe alte companii din domeniu le întampină, precum recrutarea de personal calificat pe posturi specializate şi retehnologizarea pe care o presupune orice creştere a businessului", a spus Florin Mitocaru, medic şi director general al Alevia.
Portofoliul Alevia include peste 120 de tipuri de suplimente alimentare şi 50 de sortimente de ceaiuri, disponibile în mai mult de 4.000 de farmacii, magazine naturiste şi supermarketuri.