Compania care deţine magazinele Optiblu, afaceri de 47 mil. lei în 2016

Autor: Cristina Roşca 16.02.2017
Compania Optical Network, care deţine activităţi în distribuţia şi retailul de produse de optică, a deschis anul trecut 11 magazine sub cele două branduri pe care le deţine OPTIblu şi Klarmann, ajungând la 38 de unităţi.

Dintre acestea, 32 de unităţi sunt OPTIblu, iar restul de şase sunt Klarmann, un format de magazine lansat în urmă cu mai puţin de doi ani şi care are profil de discount. Compania deţine de asemenea magazinul online conga.ro, lansat la finalul lui 2014, potrivit celor mai recente date ale ZF.

Optiblu se adresează clienţilor cu venituri peste medie, în timp ce conga.ro este prezent în online şi targetează toţi clienţii care îşi fac cumpărăturile pe internet.

Expansiunea rapidă a companiei, precum şi creşterea consumului de peste 13% anul trecut au contribuit la un avans de 22% al businessului Optical Network. Oficialii companiei spun că la creşterea businessului au contribuit toate cele trei divizii – retailul clasic, cel online şi distribuţia.