Julius Meinl: Digitalul este locul perfect în care un brand îşi poate spune povestea fără a fi constrâns de formatele advertisingului clasic
Autor:
Bianca Dorobanţu
16.02.2017
Producătorul austriac de cafea Julius Meinl şi-a îndreptat atenţia către social media în urmă cu mai mult de cinci ani, la început fiind prezent pe Facebook, You-Tube şi ulterior şi pe Instagram, canal care a început să fie preferat de targetul de consumatori căruia i se adresează compania.
„Digitalul este locul perfect în care un brand îşi poate spune povestea fără a fi constrâns de formatele advertisingului clasic. Încercăm să integrăm brandul într-un mod natural, contextual în toată comunicarea noastră din digital, astfel încât să nu «agresăm» consumatorul“, a spus Tibor Dobri, managing director al Julius Meinl România.
În România, comunicarea brandului se face preponderent în mediul online, fiind principalul canal de comunicare în industria HoReCa (hoteluri şi restaurante), cea pe care compania îşi concentrează businessul acum, a mai completat el, fără a preciza bugetul alocat comunicării.