Dedeman: Vânzările online sunt într-o creştere constantă

Autor: Bianca Dorobanţu 28.02.2017

Vânzările online ale retailerului de bricolaj Dedeman, cea mai mare companie antreprenorială locală, sunt în creştere, pe fondul schimbărilor obiceiurilor de consum ale oamenilor, care petrec tot mai mult timp în mediul online, acolo unde aleg să îşi facă şi cumpărăturile.

Primul pas al companiei către digitalizare a fost lansarea unui magazin online, în anul 2013 şi ulterior lansarea unei aplicaţii pentru telefonul mobil, pe care compania a îm­bu­­nătăţit-o constant.

„Am dorit să fim mai accesibili pentru cli­enţii noii gene­raţii, care preferă să facă achiziţii din confortul casei, fără să mai vi­nă în magazin. Schimbă­ri­le în stilul de viaţa influ­en­ţează în mod firesc şi mo­dul de a face comerţ. Suntem me­reu în mişcare, me­reu co­nectaţi la tele­fo­nul mo­bil: cu el ascul­tam mu­zică, citim ştiri, accesăm social me­­dia şi, mai nou, tot cu el facem cum­părături şi plăţi online. Am decis astfel să lansăm o aplicaţie pentru mo­bil“, a spus Dragoş Pavăl, unul dintre antreprenorii care controlează Dedeman.

Dedeman este prezent pe Facebook, unde are peste 305.000 de aprecieri, canal pe care compania îl foloseşte pentru pentru a-şi promova promoţiile, serviciile, con­cur­surile, dar şi pentru a primi sugestii şi mesaje.