Prime time-ul televiziunilor a început să se diversifice puternic: de la reclame la maşini şi servicii medicale până la jucători din energie

Autor: Bianca Dorobanţu 03.03.2017

Reclamele la maşini marca Re­­nault, Citroën şi Jeep Grand Che­­eroke, la  serviciile medicale Med­Life şi la abonamen­tele de fur­ni­­zare a ener­giei elec­trice de la Enel s-au strecurat în prime time-ul de luni seara pe cele mai urmă­rite trei tele­viziuni locale, potrivit da­te­lor furnizate de Mediafax Moni­torizare.

Astfel, topul celor mai difuzate reclame a început să se diversifice odată cu începutul lunii martie, însă industriile cele mai vizibile ră­mân cea farmaceutică şi cea a ali­men­telor şi băuturilor.

Săptămâna aceasta, reclamele la medicamente (30) au fost surcla­sate ca număr de cele la alimente şi bău­turi (33) în contextul în care „bătălia“ se dă întotdeauna între aceste două industrii.

Totuşi, aproape săptămânal, in­dustria farmaceutică este îmbo­gă­­ţită cu reclame la noi medica­mente, ceea ce subliniază concu­renţa acerbă din domeniu. Spe­cia­liştii în publicitate spun că ne­voia in­tensă de a comunica a ju­că­torilor farma se datorează compe­titi­vităţii care creşte, pentru că noi medica­mente apar constant pe piaţă şi tre­buie promovate. De pildă, acum două săptă­mâni au intrat în prime time-ul tele­vi­ziunilor reclamele la vitami­nele Jamieson, iar săptă­mâ­na aceasta au fost difuzate reclame la un­guentul HemoTreat H, spo­turi pu­blicitare care până acum nu au mai fost difuzate la TV.