Fashion Days, afaceri de 136 milioane de lei, plus 30%, dar nu scapă de pierderi

Autor: Alina-Elena Vasiliu 06.03.2017

Retailerul de fashion online Fashion Days a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 136 de milioane de lei (30,2 mil. euro) în România, cu 29% mai mare decât în 2015, potrivit datelor furnizate de companie. Cu toate acestea, retailerul nu reuşeşte să scape de pierderi,  în primul semestru al anului trecut marcând pierderi cumulate de peste 9,4 milioane de lei (2 mil. euro), mai mari decât cele înregistrate pe tot parcursul anului 2015 (când pierderile au fost de circa 7,6 milioane de lei, adică 1,7 mil. euro), arată datele din bilanţul companiei.

Compania raportează pierderi încă de la înfiinţare, cele mai mari fiind înregistrate în anul 2011, când într-un semestru a marcat pierderi de 18 mil. lei (4,2 mil. euro).

Cu toate acestea, oficialii companiei spun că anul acesta businessul Fashion Days va creşte semnificativ, cu până la 50%, ceea ce ar însemna ca Fashion Days să încheie anul cu afaceri de circa 75 de milioane de euro în cele trei ţări (România, Bulgaria şi Ungaria) pe care activează.