Studiu Starcom Mediavest: Cum uilizează internetul femeile cu copii din România

Autor: Bianca Dorobanţu 08.03.2017

Cel mai utilizat dispozitiv pentru accesarea internetului, în proporţie de 80%, în rândul mamelor care au un loc de muncă este PC-ul, faţă de tabletă sau smartphone, dispozitive care sunt preferate mai mult de mamele casnice (36% versus 33%, respectiv 79% versus 76%), arată un studiu efectuat de agenţia de media Starcom Mediavest Group România, care urmăreşte consumul de media în rândul celor două segmente de mame din mediul urban. Femeile care au copii şi care au un loc de muncă accesează internetul în principal pentru a ţine pasul cu ştirile, pentru a ţine legătura cu familia şi pentru a accesa site-uri educaţionale şi de călătorii. Mamele casnice folosesc internetul pentru amuzament sau relaxare (se uită la clipuri video, fotografii, jocuri online sau apeluri video prin diferite aplicaţii). În topul site-urilor preferate de ambele categorii de femei se află cele medicale, mamele care lucrează accesându-le în proporţie de 54%, pe când mamele casnice acesează astfel de site-uri în proporţie de 50%.