Coca-Cola România a numit un nou director de marketing, cu o experienţă de 15 ani în cadrul companiei

Autor: Mădălina Dediu Panaete 09.03.2017
Coca-Cola România şi Moldova a numit-o pe Miruna Smeureanu, un manager cu o experienţă de 15 ani în cadrul sistemului Coca-Cola, în funcţia de marketing director. Ea o înlocuieşte pe Nicoleta Eftimiu, care a fost promovată în funcţia de  franchise country manager al Coca-Cola România şi Moldova.
 
Anterior, Miruna Smeureanu a ocupat funcţia de public affairs & communi­cations manager în cadrul companiei. Ea deţine o di­plo­­mă de licen­ţă la Aca­de­mia de Studii Eco­no­mice din Bucu­reşti şi un mas­ter în trans­port şi finan­ţe, obţinut la City Univer­sity, în Londra.
 
În România, sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietara mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Gigantul are în portofoliu branduri precum Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Cappy, Fanta, Sprite, Dorna, Nestea sau Schweppes.