Platforma educaţională Adservio vrea să ajungă în 200 de şcoli din România

Autor: Mihaela Pascari 10.03.2017

Adservio, platforma românească digitală pentru management educaţional, este implementată la momentul de faţă în 52 de şcoli din oraşe precum Bucureşti, Cluj, Botoşani sau Iaşi, iar Alexandru Holicov, fondatorul platformei, spune că vrea să extindă numărul unităţilor şcolare la 200, până la finalul acestui an.

”Suntem în curs de implementare în mai multe şcoli din mai multe oraşe. La sfârşitul acestui an cred că o să ajungem la circa 200 de unităţi şcolare. În urma parteneriatului cu cei de la Telekom punem accentul pe partea de implementare în cât mai multe şcoli din România”, a precizat Alexandru Holicov, dezvoltatorul platformei Adservio.

Anul trecut, Adservio a încheiat un parteneriat cu Telekom România, cel mai mare grup de telecomunicaţii de pe plan local, în urma căruia şcolile au fost dotate cu tablete şi internet 4G. Astfel, accesul elevilor şi al profesorilor la informaţiile şcolare actualizate a fost îmbunătăţit şi uşurat considerabil.

Platforma este implementată inclusiv în mediul rural, în şcoli din apropiere de Iaşi, spre exemplu, în comuna Valea Lupului.

”De la an la an, am văzut că rata abseinteismului s-a atenuat foate mult, pentru că există monitorizarea elevilor de către părinţi în timp real. De asemenea, platforma a generat o competiţie între elevi pentru că există un clasament pe discipline, astfel, copiii sunt mai interesaţi”, a spus Beatrice Manuela Coţofan, director în cadrul Liceului Teoretic ”Vasile Alecsandri” din Iaşi, care a fost prima unităte şcolară în care a fost implementată platforma. În cadrul liceului studiază aproape 1.000 de elevi.

Planurile de extindere ale fondatorului nu se opresc aici, Alexandru Holicov menţionează faptul că ar vrea să extindă compania şi în străinătate.

”Suntem pe punctul de a implementa platforma şi în alte ţări, Germania este una dintre ele. Anul trecut am început un proiect pilot şi în Republica Moldova la un liceu particular”, a mai spus Alexandru Holicov.

Adservio a fost lansată pe piaţă în 2009, iar anul trecut a înregistrat o cifră de afaceri de peste 800.000 de lei.