UPC România: Ne propunem să continuăm în acelaşi ritm expansiunea reţelei fixe

Autor: Adrian Seceleanu 15.03.2017

UPC România, al doilea jucător de pe piaţa locală de cablu TV şi al treilea jucător de pe piaţa de internet fix, îşi propune să păstreze ritmul de extindere a reţelei fixe la câte 250.000-300.000 de gospodării pe an, ca parte a strategiei grupului ame­rican Liberty Global de expansiune la nivelul Europei Centrale şi de Est.

„Există o oarecare dificultate de a menţine acest ritm, dar din punctul de ve­dere al resurselor putem păstra rit­mul de a creşte numărul de gospo­dării acoperite într-un ritm de 250.000-300.000 pe an. Ţintim în continuare să ajun­gem la o reţea fixă care să acopere o jumătate dintre gos­po­dăriile din România“, a decla­rat Robert Rede­lea­nu, CEO al UPC România şi Un­garia. În prezent UPC acoperă circa 30% dintre cele 7,4 milioane de case din România, 800.000 de gospodării fiind acoperite începând cu anul 2013.

„Ambiţia noastră este să ajun­gem în toată regiunea la o rată mi­ni­mă de aco­perire a gospodăriilor de 40%. Strategia pentru re­giune este foar­te clară, de extindere. Că vom ajun­­ge la o rată de acoperire a gospo­dă­riilor de 50% sau 60% în următorii 3-5 ani este greu de spus“, a spus Severina Pascu, CEO al ope­ra­ţiu­nilor UPC din Euro­pa Cen­trală şi de Est.