UPC România: Ne propunem să continuăm în acelaşi ritm expansiunea reţelei fixe
UPC România, al doilea jucător de pe piaţa locală de cablu TV şi al treilea jucător de pe piaţa de internet fix, îşi propune să păstreze ritmul de extindere a reţelei fixe la câte 250.000-300.000 de gospodării pe an, ca parte a strategiei grupului american Liberty Global de expansiune la nivelul Europei Centrale şi de Est.
„Există o oarecare dificultate de a menţine acest ritm, dar din punctul de vedere al resurselor putem păstra ritmul de a creşte numărul de gospodării acoperite într-un ritm de 250.000-300.000 pe an. Ţintim în continuare să ajungem la o reţea fixă care să acopere o jumătate dintre gospodăriile din România“, a declarat Robert Redeleanu, CEO al UPC România şi Ungaria. În prezent UPC acoperă circa 30% dintre cele 7,4 milioane de case din România, 800.000 de gospodării fiind acoperite începând cu anul 2013.
„Ambiţia noastră este să ajungem în toată regiunea la o rată minimă de acoperire a gospodăriilor de 40%. Strategia pentru regiune este foarte clară, de extindere. Că vom ajunge la o rată de acoperire a gospodăriilor de 50% sau 60% în următorii 3-5 ani este greu de spus“, a spus Severina Pascu, CEO al operaţiunilor UPC din Europa Centrală şi de Est.