Vodafone ilustrează meseriile viitorului cu ajutorul realităţii virtuale 360°

Autor: Cristina Bellu 15.03.2017

Vodafone România a creat conţinut 360° care ilustrează cum ar putea arăta meseriile viitorului cu ajutorul realităţii virtuale, odată cu lansarea campaniei „Vezi in viitor”, care va fi implementată începând din luna martie în peste 50 de magazine din Capitală şi din alte 22 de oraşe din ţară.

Astfel, în fiecare magazin va exista un spaţiu echipat cu ochelari Samsung Gear VR şi cu smartphone-uri care pot fi utilizate de toţi vizitatorii pentru a vedea, utilizand tehnologia 360° VR, cum vor arata în viitor meseriile de pădurar, doctor şi arhitect.

„Aceasta campanie ofera un mod creativ care ne permite sa aruncam o privire in viitor, prin intermediul tehnologiei de ultima ora”, a spus  Ravinder Takkar, Presedinte si CEO Vodafone România.

Vodafone România va aniversa 20 de ani de existenţă pe tot parcursul anului printr-o serie de iniţiative dedicate clientilor. Brandul este prezent pe piaţa locală din 2005, când a achiziţionat Connex, care si-a lansat serviciile in 1997.

De-a lungul istoriei sale în România, operatorul a investit cu prioritate in inovatie, fiind primul care a furnizat servicii GPRS (in 2001) si mai apoi servicii 3G (in 2005) si 4G (in 2012).

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group, unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume.  Vodafone are divizii in 26 de tari, 49 de retele partenere in intreaga lume si operatiuni de broadband fix in 17 tari.

La 31 decembrie 2016, Vodafone avea 470 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile si 14,3 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix.