Afacerile producătorului de cosmetice Amway în România au sărit de 90 mil. lei pentru prima dată după 2010. "Avem aproximativ 40.000 de parteneri."

Autor: Cristina Rosca 21.03.2017
Compania de vânzări directe Amway are în portofoliu atât produse cosmetice şi de îngrijirea locuinţei, cât şi o gamă de nutriţie.
 
„Produsele de înfrumuseţare şi îngrijire personală au o pondere de 38% în totalul businessului, fiind urmate de segmentul de nutriţie care reprezintă 31% din vânzări, iar 19% îi revin gamei de produse de îngrijire a locuinţei“, spune Ioana Enache, executivul român care conduce operaţiunile Amway de mai bine de cinci ani. Ea este responsabilă şi pentru pieţele din Bulgaria şi Grecia totodată, potrivit profilului său de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn.
 
Amway este o companie de vânzări directe care îşi distribuie produsele prin reprezentanţi, un model similar având şi firme precum Avon sau Oriflame. Amway a intrat pe piaţa din România acum circa 20 de ani cu opt produse, ajungând astăzi să aibă în portofoliu câteva sute.
 
„Faţă de 2015, ne aflăm la un nivel constant, menţinând un număr de aproximativ 40.000 de parteneri. Diferenţele nu sunt foarte mari nici prin comparaţie cu 2008, când înregistram aproximativ 42.000 de parteneri.“ Aceşti parteneri pot cumpăra fie pentru ei înşişi, fie pentru a da mai departe clienţilor şi care fac din asta un business.