A pariat în plină criză economică pe produse de bărbierit de lux şi a câştigat: Criză sau nu, am mers pe ideea asta. Sigur, am început mai greu, dar am reuşit să avem an de an o creştere

Autor: Bogdan Angheluţă 02.04.2017

Răzvan Trapiel a mizat pe lipsa unor produse de lux – ca apa de colonie şi produsele pentru bărbierit - în magazinele de pe piaţa locală şi a pornit, în mijlocul crizei, un business destinat celor cu venituri peste medie. Anul acesta vrea să dezvolte şi mai mult afacerea, deschizând o frizerie de lux destinată aceloraşi clienţi.

„Ideea businessului a plecat de la uzul propriu al produselor; practic, pe piaţa produselor premium de la noi, oferta nu era foarte mare”, povesteşte Răzvan Trapiel, managing partner la barbieritdelux.ro. „Din cele câteva branduri pe care le foloseam pe vremea aia, m-am gândit că în loc să le comand şi să le tot comand, ar fi mai bine să le aduc în ţară. Am luat legătura cu două dintre firme; Truefitt&Hill a răspuns pozitiv, am văzut care sunt condiţiile şi ne-am pus pe treabă.”

Prin urmare, Răzvan Trapiel a devenit unic furnizor în România al companiei. Înfiinţată în 1805, Truefitt & Hill deţine cel mai vechi local de bărbierit din lume şi este, de asemenea, furnizor oficial al Casei Regale a Marii Britanii, prin mandatul regal al Ducelui de Edinburgh.

Citiţi continuarea în revista Business Magazin