Apropierea Paştelui se vede în reclamele TV. Frişca HuLaLa, condimentele Fuchs şi vinul spumant Angelli Cherry au intrat în prime-time

Autor: Bianca Dorobanţu 07.04.2017

Reclamele la alimente şi băuturi, medicamente, la creditele bancare şi nebancare, bu­nuri de larg con­sum şi cosmetice au do­minat luni seara prime-time-ul celor mai urmărite trei posturi de televiziune locale.

De altfel, aceste industrii împart în mod constant calupurile publicitare din prime-time. De cele mai multe ori însă industria farmaceutică este cea mai promovată, săptămâna aceasta fiind surclasată de cea alimentară şi a băuturilor.

Dintr-un total de 104 reclame difuzate pe cele trei posturi de televiziune luni seara în intervalul orar 20.00-21.00, 41 au fost numai la alimente şi băuturi, urmate de 21 de spoturi publicitare la medicamente şi retail farmaceutic, conform datelor furnizate de Mediafax Monitorizare. Apropierea sărbătorilor pascale este evidenţiată la nivelul prime-time-ului prin reclamele la frişca HuLaLa, la con­di­mentele Fuchs, la cremşnitul marca Dr. Oetker sau la vinul spumant Angelli Cherry.

Retaileri precum Carrefour, Lidl, Profi sau Selgros şi-au promovat, de asemenea, diferitele promoţii şi oferte. 

În acelaşi timp, şi jucătorii din industria berii au fost prezenţi la TV: berea Bergenbier, Noroc, Timişoreana, Ciucaş, dar şi Cidrul Mândru marca Heineken s-au aflat în prime-time-ul de luni seara.