O antreprenoare câştigă peste 200.000 de euro anual dintr-un showroom de mobilă din Capitală

Autor: Mihaela Pascari 10.04.2017
Ioana Cojocaru, 40 de ani, a decis să investească într-un showroom de mobilă din Bucureşti în urmă cu zece ani, iar anul trecut KULT!, brandul creat de ea, a ajuns la vânzări de aproximativ un milion de lei (circa 220.000 de euro) din comer­cializarea de mobilier. Pie­sele comer­ciali­zate sunt aduse pe plan local prin inter­mediul unor parteneriate cu producători din Italia, Spania, Portugalia şi Austria.
 
Fondatoarea showroomului este absolventă a Şcolii Naţionale de Studii Po­litice şi Adminis­tra­tive din Bucureşti, iar afa­ce­rea a decis să o lanseze după expe­rienţa de muncă într-o firmă belgiană din România, unde crea proiecte digitale, web şi biblioteci virtuale.
 
„Sora mea (Zora Cojocaru - n.red.) a venit cu ideea de a deschide un showroom, ea este pasionată de arta culinară şi este absolventă a unor cursuri de gătit în Austria. Ne-am propus să realizăm bucătării în care românii să gătească, să fie inspiraţi să experimenteze şi să folosească timpul cât mai eficient“, spune Ioana Co­jocaru despre cum s-a conturat ideea de a crea propriul business. Sora antreprenoarei a activat în cadrul firmei în primii ani de activitate, iar în momentul de faţă este retrasă din business.
 
Forastero, firma care administrează brandul KULT!, a fost înfiinţată cu o in­vestiţie de 100.000 de euro, re­­­surse necesare ame­najării show­­­roomului, cât şi pentru pro­gramele de pro­iec­tare, tehnologie şi marketing. „Inves­ti­ţia iniţială a repre­zen­tat economiile fa­mi­liei“, a menţionat an­­tre­­prenoarea.