H&M lansează un nou brand, cu produse mai scumpe

Autor: Alina-Elena Vasiliu 16.04.2017

Retailerul suedez de modă H&M îşi adaugă un nou brand în portofoliu, sub numele Arket, potrivit publicaţiei Business of Fashion.

Primul magazin sub acest nume va fi deschis în Londra, pe Regent Street, cel mai târziu la începutul toamnei. În acelaşi timp, noul brand va fi disponibil şi online în 18 ţări europene, urmând ca apoi să fie inaugurate alte magazine fizice în Bruxelles, Copenhaga şi Munchen.

„Produsele Arket vor avea preţuri uşor mai mari decât cele ale produselor principale H&M, cămăşile bărbăteşti de exemplu având preţuri care pornesc de la 39 de euro şi ajungând până la 115 euro”, scrie publicaţia citată.

Focusul suedezilor este pe ţările europene deocamdată, dar nu şi pe România, după cum a spus pentru ZF Jay Woods, persoana care se ocupă de expansiunea noului brand Arket.

„În prezent, nu avem planuri de expansiune în România. Deocamdata, scopul nostru este să deschidem magazine în Bruxelles, Londra, Copenhaga şi Munchen”, a spus Jay Woods.

Magazinele Arket vor include şi un concept de cafenele care vor avea şi o parte de bucătărie specific suedeză.

În limba suedeză, „arket” înseamnă „foaie de hârtie”, ceea ce, după cum au spus reprezentanţii H&M pentru Business of Fashion, sugerează optimismul şi oportunităţile creative.
Potrivit sursei citate, suedezii au în plan să deschidă 430 de magazine noi în acest an financiar, incluzând unele în Kazahstan, Columbia, Islanda, Vietnam şi Georgia.

Din portofoliul H&M fac parte acum brandurile & Other Stories, COS, Cheap Monday, Monki şi Weekday, alături de brandul-fanion H&M, care dă şi numele grupului.

Vânzările grupului H&M au crescut în primul trimestru al anului cu 7%, ajungând la 5,4 miliarde de coroane suedeze (circa 6 miliarde de dolari), scrie Business of Fashion.