Producătorul sucurilor Santal a terminat al treilea an consecutiv cu vânzări în creştere

Autor: Mădălina Dediu Panaete 20.04.2017
Parmalat România, producătorul băuturilor Santal, a avut anul trecut o creştere a vânzărilor în România, acesta fiind al treilea an consecutiv de majorare a activităţii companiei pe plan local.

"Rezultatele subsidiarei locale în 2016 vin după performanţa pozitivă din 2015 şi arată o îmbunătăţire faţă de anul anterior, lucru făcut posibil de o creştere semnificativă a vanzărilor în volum şi de programele promoţionale eficiente într-un context de piaţă favorabil", se arată în cel mai recent raport al companiei-mamă din Italia.

În 2015 ( ultimele date disponibile pe mfinante.ro), Parmalat a avut un rulaj de circa 45 mil. lei (10 mil. euro), în creştere cu 12% faţă de anul precedent. Cu acest rezultat înregistrat în 2015, producătorul a marcat cel mai bun an din ultimii şase. Producătorul sucurilor Santal deţine o fabrică în localitatea Tunari.