Chinezii de la TP-Link şi-au majorat anul trecut afacerile pe plan local cu peste 20%, la 40 mil. lei

Autor: Ioana Nita 24.04.2017

Businessul TP-Link, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de reţelistică la nivel mondial, a crescut anul trecut pe plan local cu circa 22%, cifra de afaceri netă a companiei chineze apropiindu-se astfel de 40 milioane de lei, în condiţiile în care piaţa de profil din România s-a menţinut stabilă.

România este cea mai mare piaţă din regiune pentru TP-Link, compania activând în alte patru ţări din zona balcanică - Bulgaria, Albania, Kosovo şi Bosnia şi Herţegovina.

„În România am avut o creştere de 22% a cifrei de afaceri, ajungând la aproape 40 milioane de lei. Cantitativ, creşterea a fost mai mică pentru că ne-am concentrat pe echipamente din zona de preţuri medii şi ridicate. A început să crească cererea pentru echipamente din acest segment, precum routerele internet dual band, echipamentele care extind acoperirea reţelelor Wi-Fi, gama de routere AC şi adaptoare de tip «power line» prin intermediul cărora se poate extinde reţeaua de internet wireless prin reţeaua electrică“, a declarat pentru ZF Dragoş Jurcă, director de vânzări în cadrul TP-Link România.