Valvis a făcut cu îmbuteliatorul Aqua Carpatica un profit de 10 mil. euro în 2016

Autor: Mădălina Dediu Panaete 26.04.2017

Compania Carpathian Springs, care îmbuteliază apa minerală naturală sub brandul Aqua Carpatica, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 154,8 mil. lei (circa 34 mil. euro), în creştere cu 55% faţă de anul precedent, arată datele publice de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

De asemenea, producătorul a realizat un profit net de 41,5 mil. lei (9,3 mil. euro), de şapte ori mai mari faţă de nivelul anului precedent. Astfel, marja profitului net s-a ridicat la 27%, una dintre cele mai mari din sectorul bunurilor de larg consum.

Carpathian Springs reflectă exclusiv pro­ducţia brandului Aqua Carpati­ca. Carpathian Springs vinde apoi către Valvis Holding Distribution. Aceasta din urmă este cea care vinde către re­taileri, parteneri de ex­port sau ju­că­tori HoReCa, con­form infor­maţiilor furnizate an­te­rior de către Jean Valvis, antre­pre­norul care a pus bazele Aqua Carpa­tica şi care l-a dus chiar şi în SUA, Marea Britanie şi Japo­nia. Jean Valvis este omul care a creat şi apa minerală Dorna, vân­dută în 2002 către gigantul Coca-Cola HBC.

El spunea că în 2015 brandul Aqua Carpatica a avut vânzări de 40 de milioane de euro.