Daniel Antor, Ţiriac Auto: Clienţii din sectorul auto apreciază tot mai mult timpul liber şi doresc centre auto şi de service cât mai aproape de birou

Autor: Bogdan Alecu 28.04.2017

Centrele auto „de proximitate“ amplasate în zone de birouri sau rezidenţiale vor reveni pe piaţă, pe măsură ce clienţii nu mai vor să petreacă în trafic o oră sau chiar şi mai mult pentru a efectua o revizie sau o altă operaţiune de mentenanţă a automobilelor.

„Clienţii apreciază tot mai mult timpul lor liber şi pentru acest lucru trebuie să fim cât mai aproape de ei şi ei să nu piardă deloc timp la service. Este posibil să vedem astfel de centre şi în zone apropiate celor de petrecere a timpului liber“, explică Daniel Antor, directorul Ţiriac Auto, divizia de retail a Grupului Ţiriac, care comercializează automobile Jaguar, Land Rover, Ford, Hyundai, Mitsubishi şi Mercedes-Benz.

Ţiriac Auto este şi cel mai mare dealer auto de pe piaţa locală, cu o reţea de peste 60 de showroomuri la nivel naţional. Compania a rulat anul trecut circa 250 mil. euro, iar pentru anul acesta vizează o creştere la 300 mil. euro. Compania include din 2016 şi businessul cu maşini rulate ŢiriacAutoRulate, gestionat până în 2016 de o companie separată.

„Ţiriac Auto reprezintă în prezent 10% din piaţa de maşini de import şi este o cotă pe care am atins-o după cinci ani de creşteri, pornind de la 5,6% şi ne propunem să o păstrăm“, a spus Daniel Antor.