Robert Berza, Fashion Days: Am preluat poziţia de CEO într-o etapă de restructurare, de integrare cu eMag. Ţinta mea: +50% în acest an

Autor: Ioana Nita 01.05.2017

Piaţa locală de fashion online a atins anul trecut valoarea de 200 de milioane de euro, iar estimările pentru anul în curs sunt de 250 de milioane de euro.



Magazinul online de modă Fashion Days, cel mai mare de pe piaţa locală de profil, se află în prezent în plin proces de integrare în cadrul grupului eMag, liderul pieţei online din România, aceasta fiind practic un mo­ment de restructurare pentru businessul re­tailerului de fashion de care este respon­sabil acum Robert Berza, manager cu vastă expe­rienţă în domeniul online.

„Pe mine mă atrage să construiesc şi să reconstruiesc. La eMag m-am întors într-un moment de restructurare în care Fashion Days se integrează tot mai mult cu eMag la nivelul tuturor verticalelor - de la plat­for­mele folosite, o singură echipă de resurse umane, de relaţii cu clienţii, finanţe etc. Pe lângă acest proces de integrare în cadrul echi­pelor, vorbim şi de integrarea tehno­logiilor şi a serviciilor oferite. Pe termen lung,  ţinta este să operăm două branduri şi două ca­nale diferite, dar în realitate, în spate, procesele fundamentale să fie aceleaşi”, a declarat în cadrul unui interviu ZF Robert Berza, CEO-ul Fashion Days, un business de aproape 230 milioane de lei anul trecut. El a preluat conducerea Fashion Days de luna trecută, renunţând la poziţia de CEO pentru subsidiara locală a re­tai­le­rului polonez de modă Zoot, pe care a construit-o de la zero. Anterior, el a mai lu­crat în cadrul grupului eMag, ulti­ma funcţie ocupată fiind cea de director de marketing, până în anul 2015. Prin integrarea în cadrul eMag, Fashion Days va beneficia de tehnologia şi know-how-ul acestuia pentru a creşte businessul prin oferirea de noi servicii, îmbunătăţirea plat­for­mei online, precum şi prin extinderea mai puternică pe celelalte două pieţe vecine pe care sunt prezenţi ambii retaileri.