Veniturile UPC au crescut cu 6% la 178 mil. lei în trim. 1. “Avem performanţe peste media pieţei”

Autor: Adrian Seceleanu 08.05.2017

Veniturile companiei de cablu UPC, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de servicii de comunicaţii, au crescut în primul trimestru cu aproape 6% la 178,4 mil. lei, pe fondul creşterii numărului clienţi şi de abonamente şi al extinderii ariei de acoperire a reţelei, conform datelor furnizate de companie.

“Principalele rezultate din primul trimestru sunt: un total de 140.400 de abonamente noi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, susţinut de creşterea performanţei pe toate segmentele de business; extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu aproximativ 255.000 de case, reprezentând o creştere cu aproape 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut; 6,7% mai mulţi clienţi de televiziune digitală, 8,7% mai mulţi clienţi de internet şi 17,5% mai mulţi clienţi de telefonie comparativ cu trim. 1 2016”, conform datelor comunicate de UPC. “Creşterea numărului de abonamente (RGU) confirmă performanţa peste media pieţei a UPC România. Numărul abonamentelor a ajuns la un total de 2.291.100 la sfârşitul primului trimestru, pe toate segmentele: televiziune, internet şi telefonie. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, compania are un total de 140.400 de abonamente noi şi îşi continuă creşterea confirmată în ultimii ani.”

„Răspundem nevoilor de conectivitate şi divertisment ale clienţilor prin reconfigurarea portofoliului de produse. Īn primul trimestru 2017, toată baza de clienţi a trecut la noul portofoliu având astfel acces la viteze de internet de peste 150 Mbps. Viteza medie pe care o vor avea clienţii UPC este de 285 Mbps, mult peste viteza medie a pieţei. Astfel,  toţi clienţii noştri beneficiază de cele mai noi servicii şi cele mai mari viteze în toată aria de acoperire UPC”, a declarat Robert Redeleanu, CEO al UPC România & UPC Ungaria. “Rămânem consecvenţi strategiei noastre de a oferi acces clienţilor UPC la internet de mare viteză şi calitate digitală superioară. Acest efort este susţinut şi de planul nostru de investiţii, iar în 2017 intenţionăm să păstrăm acelaşi nivel al investiţiilor, atât pentru lansarea de noi servicii digitale, precum şi pentru extinderea reţelei actuale”, a adăugat Redeleanu.

Reprezentanţii UPC au adăugat că peste 70% dintre clienţii UPC de televiziune sunt abonaţi ai televiziunii digitale, iar dintre aceştia, aproape 50.000 au ales deja media-box-ul HORIZON, recent lansat. “Rata rapidă de adopţie a modem-ului nostru Wi-Fi de ultimă generaţie continuă, peste 40% dintre clienţii UPC de internet având acasă modemul Connect Box. De asemenea, din ce în ce mai mulţi clienţi utilizează aplicaţiile companiei şi serviciile din afara casei (My UPC, Wi-Free, Horizon Go), ca parte a experienţei complete UPC.”